2019:

Deltar i möte hos EdTech

2018:

Deltar i konferens hos SKL om #Digiskolplan

2017:

Intervju i ”Framtidens karriär – grundskollärare”

19/4 Artikel i Allers ”Vardagshjältar”

4/5 Poddar med ”Whenyouarelarare” på SETT

13/5 Diskussion på scen tillsammans med Patricia Diaz hos Lärargalan

Mina elever kommer till topp 100 i Webbstjärnan

13/6 Spelar in klipp för Svenska kyrkan kring tankar om pedagogik

12/8 Artikel i Skånska Dagbladet

19/10 Guestspeaker på Building Education i Bukarest

November; artikel i Skolfamiljen

2016:

Blogginlägg på Skolon

5/4 Värd för Edcamp IKT på Södermalmsskolan

27/4 Blogginlägg på EduSpaces.se

26/5 Utsedd till Sveriges bästa lärare av Sydsvenska handelskammaren

27/5 Blogginlägg Pedagog Stockholm

28/5 Artikel i Mitti Södermalm

Intervju hos Athenas

7/6 Artikel i Skolvärlden

30/6 Intervju i Anna och Philips lärarpodcast19/10 Matematiksvårigheter, konferens hos Kompetento

27/10 Artikel i ”Lärarnas”

31/10 Är med i ”Lärarröster om digitalisering” för Skolverket till lärportalen ”Skolan i ett digitaliserat samhälle”

5/12 Medverkar i Aftonbladet TV morgon på TV3

2015:

Värd för EdCamp (Ma/NO) 

Nämns i NyTeknik

Artikel i LÄRA Nr 3/2015

Intervju hos Pedagogstockholm

Artikel i Origo

Artikel i SAStidningen ”Women who code”

Lärarpodden

9/11 Lärlabbet; Olika bedömningsmaterial

Mina elever tillverkar och programmerar årets talargåva till Internetdagarna tillsammans med Internetsstiftelsen.

2014:

Artikel i Skolvärlden

Apple Leadership Summit om Nya perspektiv i Matematik

Skolforum om min roll som förstelärare i digitala verktyg

Så funkar det i Upplands Väsby 

Rebel Leader – Föreläsning för lärarstudenter

2013:

Apprecenserar i Skolappar.nu

Håller i en EdCamp om digitala och fysiska lärmiljöer på Vittra Telefonplan

TeachMeet #FETT13 

Mina 7 minuter om AirServer

Bloggar i Skolporten & Pedagog Stockholm 12 & 3

TeachMeet Framlär 2013 

Mina 7 minuter om appar i helklass

Konsult hos TÄNK OM

Certifierad APD

Pratar i Studio hos #DigiSkol

Artikel i Grundskoletidningen